تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت

تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 156 sarakhosravi
0 153 sarakhosravi
0 149 sarakhosravi
0 137 sarakhosravi
0 174 sarakhosravi
0 143 sarakhosravi
0 186 sarakhosravi
0 219 novinsystem20
0 239 sarakhosravi
0 227 sarakhosravi

آموزش 6 استپ

یک حرکت بسیار عالی و خوب و البته معروف ، این حرکت قدرت بدنی چندان زیادی نمی خواد (یه کم در حد نرمال ) و مهم تر از همه سرعت و قاتی نکردن حرکات و حفظ موقیت لازم هستش خیلی خوب و واضح توضیح دادم امیدوارم یاد بگیرین

مهم ترین نکته : نظر یادتون نره

Step 1:بزارید اول یک درجه بگم که راحت باشید مثلا حالت یک که دارم میگم بشکل نقاله توجه کنید الان سر شما بطرف صفر هستش بشکل یک میز که پایه هاش به طرف بیرون کج شده قرار بگیرید پای راست رو بیارید زیر پای چپ و حالا توی همون موقیت پای چپ رو از بالای پای راست بیارین زیر پای راست حالا رسیدید به طرف 90 درجه و سرتون به طرف 90 درجه هستش و دست راست رو پایین و پای چپ و بعدش راست رو راست میکنیم(پایه میز) موقیت همون میز (تا اینجاش همه حرکت بودش) سرتون به سمت 180 درجه هستش حالا دوباره در همون موقیت 180 این حرکت رو انجام بدید تا به موقیت های 270 مخالف 90 و 360 مساوی صفر برسید.دوباره ،دوباره و دوباره .... این حرکت رو انجام بدید تا هر وقت که دوست داشتید

نکته 1:اگر شما در وسط یک نقاله بزرگ انجام می دهید آن وقت سر شما به سمت درجه ها می باشد.

نکته 2:اگه میونتون با درس شیرین ریاضی خوب نیست درجه ها رو نمیخواد به ذهن بسپارید فقط خودم ابتکاری برای اینکه بهتون بگم چطوریه اینو گفتم فردا نگید کلاس تکنو رو کلاس ریاضی کردش نظر بدید دعوام کنید.

Step 2: حالا همین رو سریعش کنید خیلی سریع با تفاوت این که پای راست رو بیارید از زیر پای چپ رد کنید پای چپ رو که میاوردین زیرش تو ردشن دوباه برگرده سر جاش یعنی شما پای چپ رو در هنگام بر میدارید و دوباره میزارید سر جاش بقیش موقیت همون میز (تا اینجاش همه حرکت بودش) و روال استپ یک رو با این تفاوت ها انجام بدید.

نکته 3:استپ 2 رو تمرین کنید اما اگه نتونستید استپ یک رو خیلی سریع انجامش بدید (6 استپ دست و پا شکسته) میشه ولی خوبه اما مثل اون نمیشه

Step Finish: با سرعت تمام انجامش بدید طوری که قابل تشخیص نباشه و در همون موقعیت خودتون

نکته3:حفظ موقعیت خود در این رقص حفظ کنید چون مهم ترین نکته همین و البته داشتن سرعت است.

اگه سوالی بود نظر بدید .

با تشکر از شما که وقت خود را صرف یاد گیری این رقص کردید من واقعا دوست دارم که این رقص در میان همه جوان ها همه گیر بشه شاید بعدا تاریخچش رو با هم براتون ورق زدم.

 

این بخونید :کجا میخوایی بری هنوز نظر ندادی باهات کار دارم نظرت رو درباره ی این حرکت بگو فقط همین البته دوستای تکنو دوست من که نظر میدن دستشون درد نکنه فقط نظرتون درباره ی همین پست باشه بهتره.

کپی برداری ممنوع با کپی کردن مطالب فقط رتبه گوگل خود را خراب می کنید.



http://up.iranblog.com/images/93r0deumye0v2t4lgv8l.jpg

تاریخ ارسال پست: تابستان 1392 ساعت: 14:02
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش