تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت

تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 156 sarakhosravi
0 153 sarakhosravi
0 149 sarakhosravi
0 137 sarakhosravi
0 174 sarakhosravi
0 143 sarakhosravi
0 186 sarakhosravi
0 219 novinsystem20
0 239 sarakhosravi
0 227 sarakhosravi

مسابقات زاپن

مربی دوهای سرعت ایران در خصوص آخرین وضعیت ورزشکاران اعزامی به مسابقات ژاپن گفت: وضعیت هفت ورزشکار دوهای سرعت اعزامی به ژاپن روز به روز در حال بهتر شدن است و ما به امید کسب مدال در این مواد به ژاپن می رویم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوو میدانی، محمد مشهدی یاری با بیان این مطلب افزود: ورزشکاران سرعت کشورهای مطرح اسیا در مسابقات اخیر رکوردهای خوبی بر جا نگذاشته اند، که این مسئله باعث فشرده شدن سطح مسابقات در اسیا شده است.
وی تصریح کرد: شانس کسب مدال توسط ورزشکاران دو های سرعت کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا است.
مشهدی یاری در ادامه خاطرنشان کرد: رضا قاسمی دونده 100 متر، هادی رحیمی دونده 4 در 400 متر ، سجاد هاشمی آهنگری دونده 400 متر ، امین قلیچی دونده 4 در 400 متر، مجتبی پوستچی دونده 110 متر مانع، روح الله عسگری دونده 110 متر مانع و پیمان رجبی دونده 200 و 4 در 400 متر کشورمان در ژاپن خواهند بود که هم اکنون در حال انجام تمرینات هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون برخی از ملی پوشان در سایر شهرهای کشور تمرین می کنند، اظهار داشت:‌ از روز شنبه هفته جاری تمامی ورزشکاران مواد سرعت اعزامی به ژاپن در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران گردهم جمع خواهند شد تا تمرینات نهایی را انجام دهند.
به گفته مربی دوهای سرعت ایران، ورزشکاران از شرایط تمرینی خوبی برخوردار هستند و اگر بتوانند رکوردهای شخصی خود را بهبود ببخشند نتایج خوبی کسب خواهند کرد و به طور حتم شانس کسب مدال وجود دارد.
مشهدی یاری در ادامه خاطر نشان کرد که اگر ورزشکاران مواد 100، 400 و 4 در 400 متر بتوانند رکورد های ملی خود را تاپیش از مسابقات ژاپن ارتقا دهند، کسب مدال دور از دسترس نخواهد بود.
نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن قرار است از 16 تا 19 تیرماه سال جاری در استادیوم اسپرت پارک شهر کوبه ژاپن برگزار شود.


تاریخ ارسال پست: بهار 1392 ساعت: 22:13
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش