تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت

تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 156 sarakhosravi
0 153 sarakhosravi
0 149 sarakhosravi
0 137 sarakhosravi
0 174 sarakhosravi
0 143 sarakhosravi
0 186 sarakhosravi
0 219 novinsystem20
0 239 sarakhosravi
0 227 sarakhosravi

پودر پروتئین گوساله

هر چند شاید تصور کنید پروتئین گوساله به این معنی است که یک تکه بزرگ استیک را داخل مخلوط کن بریزید و بنوشید، ولی بحث خیلی متفاوت با این است . به طور مختصر و مفید می توان گفت، پودر پروتئین گوساله همان استیک است که همه چیز – بخصوص چربی و کلسترول – از آن جدا شده بجز آمینواسیدهایی که پروتئین عضلات را تشکیل داده، بعلاه کراتین که در عضلات دخیره می شود . همچنین منبع غنی از ویتامینهای A B D بشمار می آید .



پروتئین گوساله جایگزین بسیار مناسبی است برای کسانی که باید از لاکتوز اجتناب کنند . بدلیل حساسیت یا عدم توانایی در هضم لاکتوز.


نگاهی مختصربه پودر پروتئین گوساله :

پودرپروتئین گوساله پس از جداسازی چربی و کلسترل از گوشت بدست می آید . این پروتئین
مشابه وی دارای سرعت هضم بالایی است که نه تنها منبع خوبی از آمینواسیدها ضروری است بلکه حاوی کراتین هم هست . مصرف این پروتئین در هنگام صبح، قبل و پس از تمرین و بین وعده ها مفید است . تنها نوعی از این پروتئین که در حال حاضر در دسترس است . پروتئین ایزوله گوساله است .


پروتئین گوساله ایزوله (هیدرولیزه)

تولید پروتئین گوساله ایزوله ابتدا با چرخ کردن گوشت گوساله آغاز می شود. سپس گوشت چرخ کرده تحت حرارت قرار می گیرد برای هیدرولیز کردن پروتئینهای آن (تجزیه پروتئینها ) . نتیجه، مشابه پرو تئین وی یا کازئین،( پروتئین هیدرولیزه پروتئینی است که زنجیرهای آن به تکه های کوچکتری تقسیم شده که زمانی که برای گوارش آنها درمعده لازم است را کاهش می دهد ). پس از این مرحله، محصول بدست آمده تحت فیلترینگ قرار می گیرد برای اینکه چربی و کلسترل از آن جدا شود. سپس آنرا تحت پروسه تبخیر قرار می دهند . برای حذف آب و تغلیظ پروتئین تا ۹۹ درصد . در نهایت تحت پروسه دیگری قرار می گیرد برای تبدیل شدن به پودر نهایی پروتئین گوساله . به این دلیل که این پروتئین ایزوله و هیدرولیزه است، بسرعت هضم می شود . و در نتیجه برای وعده های قبل و پس از تمرین مناسب است، همینطور هنگام صبح و بین وعده ها .


تاریخ ارسال پست: تابستان 1392 ساعت: 23:34
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش