تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت

تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 156 sarakhosravi
0 153 sarakhosravi
0 149 sarakhosravi
0 137 sarakhosravi
0 174 sarakhosravi
0 143 sarakhosravi
0 186 sarakhosravi
0 219 novinsystem20
0 239 sarakhosravi
0 227 sarakhosravi

درمان افسردگی با خوردن چای سبز

درمان افسردگی با خوردن چای سبز


درمان افسردگی با خوردن چای سبز پژوهشگران ژاپنی در تحقیقات جدید خود نشان داده‌ اند که مردان و زنان مسنی که در روز یک یا چند فنجان چای سبز می‌ نوشند، کمتر دچار احساس پیری و افسردگی می ‌شوند. 

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این محققان با مطالعه روی گروهی از زنان و مردان 70 سال یا مسن ‌تر دریافته ‌اند؛ سالمندانی که روزانه دست کم چهار فنجان چای سبز می ‌نوشند، 44 درصد کمتر از همسالان خود علائم افسردگی را نشان می ‌دهند.

 


 

از کل افرادی که در این تحقیق شرکت کرده بودند حدود 34 درصد از مردان و 39 درصد از زنان علائمی از افسردگی داشتند که این علائم در 20 درصد مردان و 24 درصد زنان شدید بود.

 

با توجه به نتایج حاصل از این پژوهش، محققان تاکید کردند که تاثیرات مشخص پیشگرانه و محافظتی حاصل از مصرف چای سبز برای مقابله با افسردگی تحت تاثیر شرایط فردی همچون وضعیت اقتصادی، جنسیت، رژیم غذایی یا سابقه مشکلات پزشکی، مصرف داروهای ضد افسردگی، مصرف دخانیات و فعالیت‌ های ورزشی قرار نمی‌ گیرد.

\"\"

 

از سوی دیگر، در این تحقیق هیچ رابطه ‌ای از تاثیر مصرف چای سیاه یا قهوهدر کاهش علائم و نشانه‌ های افسردگی مشاهده نشده است.

 

به گفته پژوهشگران؛ در چای سبز اسید آمینه‌ ی تیانین وجود دارد که نقش یک آرام بخش را برای مغز ایفا می ‌کند.

 

از آنجا که انجام مطالعات و بررسی‌ های بیشتری برای تایید و اثبات خاصیت ضد افسردگی چای سبز الزامی و حائز اهمیت است، محققان توصیه می‌ کنند که باید از مصرف بی‌ رویه و بیش از حد این نوشیدنی برای به حداقل رساندن افسردگی خودداری کرد.


تاریخ ارسال پست: زمستان 1392 ساعت: 2:16
برچسب ها : ,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش