تبلیغات

درباره ما

    دانلود اسکریپت | دانلود افزونه | دانلود قالب
    این سایت در جهت رفع نیاز کاربران بوده و کاربران نیز میتوانند با عضویت در انجمن و قرار دادن مطلب ما را در این راه یاری کنند در پايان تاکيد می کنيم که اين سايت کاملا مستقل و خصوصی است و به هيچ اداره، سازمان، نهاد و شرکت دولتی و غيردولتی وابسته نيست. مطمئنيم تا رسيدن به سايتی در خور جامعه مطبوعاتی و علمی کشور عزيزمان راهی دراز در پيش داريم و همواره نيازمند راهنمايي ها و پيشنهادات شما جهت تكميل و توسعه سایت niker هستيم.

امکانات جانبی

    نمایندگی سامانه پیامک کوتاه پنل اس ام اس پنل اس ام اس

    به سایت ماامتیاز دهید

    با تشکر از حمایت شما

    الکسا <--! code --> <--! code -->

تبلیغات

ورود کاربران

عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

نظرسنجي

    امتیاز شما به سایت

تبلیغات

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 156 sarakhosravi
0 153 sarakhosravi
0 149 sarakhosravi
0 137 sarakhosravi
0 174 sarakhosravi
0 143 sarakhosravi
0 186 sarakhosravi
0 219 novinsystem20
0 239 sarakhosravi
0 227 sarakhosravi

ده میوه و سبزی که آثار معجزه آسا دارند

اکثر افراد خصوصا مردان سبزیجات و میوه ها را ترجیح نمی دهند.

فواید این سبزیجات بر روی سلامتی از مقابله با سرطان تا دیابت و بیماری های قلبی تا استرس قابل شمارش نیست!

به گزارش شفقنا از تی آر تی این سبزیجات که تاثیر معجزه آسایی بر روی سلامتی دارند عبارتند از:

فلفل سبز: فلفل قرمز سرشار از ویتامین "ث" می باشد. ولی ویتامین "ث" موجود در ۱۲۰ میلی گرم از فلفل سبز خیلی بیشتر از یک پرتقال می باشد. همچنین از نظر الیاف گیاهی، ویتامین "آ" و پتاسیم نیز بسیار غنی است. فلفل سبز را می توان به طور خام و به جای چیپس مصرف کرد.

کیوی: ویتامین "ث" موجود در این میوه بسیار بیشتر از پرتقال است. همچنین کیوی حاوی آنتی اکسیدان هایی نظیر لوتئین و زآگزانتین نیز می باشد. این آنتی اکسیدان ها برای سلامت چشم بسیار مفید هستند. بر اساس نتایج یک تحقیق که در سال ۲۰۱۱ انجام گرفت، خوردن سه کیوی در روز فشار خون را به طور طبیعی پایین می آورد. این میوه را می توان پس از دو نیم کردن با قاشق هم خورد و یا با آب دیگر میوه ها مخلوط کرد.

برگ چغندر: این سبزی که قابل استفاده در سالاد نیز هست، حاوی مقدار قابل توجهی کلسیم و ویتامین "آ" می باشد. همچنین منبع آهن، ویتامین "کا" و لیف گیاهی به شمار می رود. این سبزی برای انعقاد خون و استخوان ها نیز مفید است. این سبزی را می توان در آش و سوپ و حتی دلمه برگ نیز بکار برد.

کاکوتی: خوردن یک قاشق چای خوری کاکوتی در روز ۷% از نیاز روزانه بدن به آهن را تامین می کند. همچنین حاوی ویتامین های "آ"، "ث"، "ای" و "کا" می باشد. کاکوتی برای تقویت حافظه مفید بوده و باکتری های بد دهان را از بین می برد. علاوه بر این استفاده از کاکوتی همراه با ماهی، تخم مرغ و مرغ لذت و طعم مطبوعی به غذا می بخشد.

لوبیا سبز: این سبزی سرشار از فولیک اسید و لیف گیاهی و نیز ویتامین های "آ" ،"کا" و "ث" می باشد. خوردن تنها ۱۰ لوبیا سبز در روز ۱٥ درصد از نیاز بدن به ویتامین "ث" را تامین می کند. این سبزی لذیذ را می توان به صورت بخارپز و با روغن زیتون خورد.

زیتون: زیتون نیز مانند روغن زیتون حاوی چربی های مفید برای قلب می باشد. همچنین از بروز ورم مفاصل، دیابت و سرطان جلوگیری می کند. زیتون اگر به صورت نارس چیده شود زیتون سبز و اگر به طور کاملا رسیده چیده شود زیتون سیاه نامیده می شود. زیتون را از سفره های صبحانه و سالاد نباید دور کرد.

کلم بروکسل: برای داشتن بدنی سالم این سبزی سرشار از اومگا ۳، ویتامین "آ"، "ب٦"، "ث" و لیف گیاهی را از وعده های غذایی دور نکنید. کلم بروکسل برای پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطان و سیستم گوارشی بدن مفید است.

چای سبز: این چای منبع آنتی اکسیدان به شمار می رود. این آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در مقابله با دیابت، اوبزیته و مشکلات قلبی دارند. بر اساس نتایج دو تحقیق که در سال ۲۰۱۲ انجام گرفت، چای سبز در مقابله با سرطان و خصوصا سرطان های پروستات و سینه مفید است.

سویای سبز: این سبزی حاوی ویتامین "کا"، لیف گیاهی و آهن و مقدار قابل توجهی پروتئین می باشد. این سبزی را می توان به طور خام و یا به صورت پخته با سیر و روغن زیتون و یا در سالاد یا سوپ مصرف کرد.

ریحان: این سبزی سرشار از لیف گیاهی، ویتامین "آ"، "ث"، "کا" و "ب٦"، کلسیم، روی و آهن می باشد. ریحان در بین بردن استرس و نگرانی و کاهش هورمون کورتیزون موثر است. حتی خوردن این سبزی برای از بین بردن آکنه و جوش نیز مفید می باشد.


تاریخ ارسال پست: بهار 1392 ساعت: 10:08
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش